Monday, January 14, 2013

In weekend la Dracu'

Am fost la Dracu' weekendul asta si... mi-a placut! Nu a fost prima data cand am trecut pe acolo, in schimb a fost prima data cand am stat peste noapte. Si a mai fost o premiera: am avut o lectie cu o Printesa. Pare ca vorbesc despre o poveste... ei bine, nu e asa.
Domeniul Dracula Danes, ca despre el vorbesc, se afla la 4 km distanta de Sighisoara pe drumul spre Medias. L-am vizitat de mai multe ori in ultimii ani deoarece e un loc frumos cu un centru ecvestru si o mica ferma de animale. Oamenii sunt deosebit de amabili, restaurantul e dragut, iar la grajduri e o curatenie impecabila.


Printesa din "poveste" este iapa cu care am facut cunostinta in urma cu 4 ani si cu care m-am imprietenit si mai bine zilele trecute cand am avut primele lectii de calarie. A fost o experienta pe masura asteptarilor, ba chiar mai mult, deoarece micul meu Print a vrut si el calare pe calul mic, pe numele sau, poneiul Shakira, cu care s-a plimbat cu mare entuziasm.





Dupa turele de manej calare, am vizitat mica gradina zoologica unde am vazut de la gaini si lame, la vaci scotiene, porcusori vietnamezi si struti. Ne-am zbenguit prin zapada, ne-am dat pe leagan, ne-am incalzit cu o supa gulas la restaurantul de pe domeniu, iar apoi ne-am plimbat prin cetatea Sighisoarei.



E frumoasa cetatea, dar sunt frumoase si imprejurimile pe care le-am vizitat a doua zi: biserica-cetate Biertan si castelul Bethlen din Cris. Peste tot e liniste si aer curat, iar la Hanul Dracula, unde ne-am cazat, n-aveam semnal GSM si nici vorba de Internet Wi-Fi. Dar nici nu le-am dus lipsa. Aici am mancat un mic dejun cu oua si branza de la pasarile si animalele locului, iar cand am intrebat daca ne pot servi cu ceva care nu se gasea in meniu, ni s-a indeplinit dorinta imediat.

Hanul Dracula

Biertan


Castelul
Bethlen din Cris
In cetatea Sighisoarei ne-am simtit ca acasa la cafeneaua Casa Cositorarului unde am mancat tort cu cirese si strudel cu mere, home made, iar gazda e cea mai lenesa pisica pe care am vazut-o vreodata -Vicky :)




Vicky si Micul Print

Concluzia: un final de saptamana excelent chiar daca ne-am dus la Dracu' :) , unde va poftesc sa va opriti si voi data viitoare cand vizitati Sighisoara.
http://dracul.ro/



No comments:

Post a Comment