Wednesday, January 9, 2013

Ce-ai face daca nu ti-ar mai fi frica?



Buna intrebarea asta. Am vazut-o intr-un articol de-al lui Dragos Bucurenci in revista "The One" si m-a facut sa zambesc. De ce? Pentru ca merge mana in mana cu leitmotivul meu pentru anul acesta: curajul. Si chiar asa: daca nu mi-ar fi frica, ce as face? As putea face orice mi-as pune in minte, as putea chiar sa sar cu parasuta, sa fac bungee jumping, sa imi fac un tatuaj, sa plec in jurul lumii cu bani putini, apoi sa ma stabilesc in tara/insula unde mi-ar placea cel mai tare, musai undeva la caldura.
Dar frica asta, ah frica, ne tine ascunsi in confort, in recurenta habitudinilor de robotei, in lucrurile care presupun riscuri minime. Nimic mai plictisitor!
Si totusi, daca am scoate frica din orice context s-ar crea haos pentru ca fiecare ar face exact ce l-ar taia capul de la cel mai bine intentionate lucruri, la cele mai rele.
Deci ne ramane sa ne imaginam... apoi sa ne facem curaj si sa facem macar unul din lucrurile enumerate la sfarsitul intrebarii. Eu voi incepe cu plecatul, dar nu in jurul lumii, ci undeva pe-aici, pe-aproape :).
 
Dar voi...?
 

No comments:

Post a Comment