Wednesday, July 18, 2012

Letter to an old friend

Old friend,
In dimineata asta n-am mai ras. Dimpotriva, m-am gandit la ceea ce vorbea Allan Pease despre cum gandesc barbatii si cum gandesc femeile. Intr-adevar, mintea barbatului e setata sa gandeasca simplu si sa ofere solutii, atunci cand le are. Iar femeia... e complicata, plangacioasa si nu intelege de ce barbatul din fata ei nu poate pricepe ce se petrece in sufletul ei.
Pentru ca o relatie sa mearga, ''obiectivele comune'' nu sunt suficiente. Din punctul meu de vedere, it has to be passion, ca daca nu e, zilele curg banale, iar in viata nu despre asta e vorba. Viata e despre ''live and love with passion".
Incearca sa o surprinzi mereu pe femeia de langa tine cu o surpriza, cu o floare, cu o cina pregatita de tine, cu o imbratisare. Dar fa-o din tot sufletul! Si uita-te la ea cu dragoste! Daca nu simti toate astea, las-o libera sa aleaga pe altcineva care i le va da, indiferent cat de greu ar fi sa lasi ani de zile, ani in care ati crescut impreuna, deoparte. Nu o amagi si nu o rani. Pentru ca e femeie si e delicata. Si de asta merita sa fie tratata cu dragoste si pasiune. Pe care sa le vada in ochii tai, nu in lucrurile pe care i le spui sau i le cumperi.
Viata e prea scurta ca sa ne-o pierdem pe drumuri gresite, cu certuri si dezamagiri. Si nici tineri nu vom fi mereu...
Cat priveste copilaritul... nu poti fi copil o viata decat daca nu vrei sa ai copii. Iar daca ii ai, nici o secunda din viata ta nu vei mai avea liniste. Si nici egoist nu vei mai fi. Nici iresponsabil. Problemele pe care crezi ca le ai acum, nu sunt nimic pe langa cele pe care le vei avea atunci. Un copil iti schimba iremediabil viata, dar si relatia de cuplu. Si nu intotdeauna in bine. Uiti sa mai fii romantic sau nu ai timp sau nu ai chef. De asta un copil nu trebuie facut sa-ti salvezi o relatie sau casnicie, ci ca sa-ti completeze viata. Si trebuie sa simti ca-l vrei, nu ca trebuie sa-l ai ca sa fii si tu in rand cu lumea sau ca "ai o varsta".
Iti doresc sa faci numai alegeri bune. Dupa sufletul tau.
Eu nu regret nimic din tot ce mi s-a intamplat in viata asta, nici o alegere pe care am facut-o, ca a fost buna sau nu. Iar daca azi ar fi ultima zi din viata mea, as fi fericita ca am trait dupa cum am simtit: la maxim!
With love,
Just me.

1 comment: