Monday, December 31, 2012

Shine!



Ar trebui sa vad orasul zambind la ora asta, dar inca doarme. De la geamul livingului meu vad intuneric. Dealul Melcilor asteapta tacut sa bata ora douasprezece noaptea. Atunci vor zbura artificii catre cer si fiecare dintre noi isi va pune dorinte, se va saruta cu cei dragi si se va gandi la cei ce nu-i sunt aproape. Pentru majoritatea e o noapte alba, vesela si plina de sperante. Pentru mine, se va incheia inainte de miezul noptii, iar eu imi voi pune dorintele sub perna. Le voi tine acolo, la cald si voi spera ca dimineata, cand voi deschide ochii in noul an, sa imi iau inima in dinti si sa fac tot posibilul sa le indeplinesc.
Asta va doresc si voua, celor mai timizi si celor mai indrazneti deopotriva, sa aveti curaj sa faceti lucrul sau lucrurile pe care le-ati visat! Cele care va fac sa priviti cu speranta inainte. Cele la care v-ati gandit, poate, in treacat, care vi s-au parut ca o iluzie frumoasa, dar care inca nu au prins contur...
Noapte buna, orasul meu drag! Good bye, 2012! Pentru mine ai fost o revelatie!
"Shine, 2013! Shine on our ways, bright like a diamond!"
 
 

No comments:

Post a Comment