Sunday, March 24, 2013

Despre ei...

 
Cu fiecare dintre ei am o relatie speciala. Fiecare mi-e drag intr-un fel anume si nu neaparat pentru ceva anume. Fiecare are povestea lui si, impreuna, avem povestea noastra. Nu de azi de ieri, ci de ani intregi, poate chiar de-o viata. Nu ne-am picat cu tronc unul altuia din prima clipa, ba uneori chiar s-a lasat cu tipete si despartiri temporare. Si-am incercat sa ne gasim fiecare pe altcineva. Apoi, cand am realizat ca un om bun nu gasesti la tot pasul, am discutat despre motivul despartirii, am gasit solutiile salvatoare de convietuire si ne-am impacat. Am mers mai departe, fiecare cu stilul lui de viata, cu personalitatea lui, dar mereu conectati la acelasi scop comun de a ramane impreuna indiferent de toane sau de distanta in spatiu.
Fiecare mi-e drag pentru ca nu se schimba in functie de tendintele anotimpului, nici in functie de cum isi schimba vantul directia. Ci pentru ca avem glumele pe care numai noi le stim, pentru ca de multe ori ne intelegem din priviri, pentru ca radem cu pofta, pentru ca ne stim secretele spuse la un pahar de vin sau o ceasca de cafea, pentru ca avem serile noastre acasa cu cine reconfortante, dar si nopti in care colindam la pas orasul.
Ne-am construit relatia in timp, cu rabdare. Ne-am descoperit in timp, cu rabdare. Atat pe vreme buna, cat si pe vreme rea. Nu sunt prea multi, dar nici nu e nevoie. Ii iubesc separat si ii iubesc impreuna. Sunt cei care ma fac sa zambesc de cate ori imi trec prin minte sau prin fata ochilor. Sunt cei pe care mi-e drag sa-i strang in brate. Se stie fiecare dupa numele sau, sunt prietenii mei.
 
"But at least I got my friends
Share a rain coat in the wind
They got my back until the end
If I'll never fall in love again
Well at least I got my friends
Like a life boat in the dark
Saving me from the sharks
Even though I got a broken heart
At least I got my friends, got my friends..."

 
 
 
 

No comments:

Post a Comment